یک نماینده مجلس با اشاره به ضرورت بررسی دقیق پرونده اغتشاشگران خواستار شد

تفکیک فریب خوردگان از عناصر وابسته | رافت اسلامی شامل حال جوانانی شود که هیجان زده شدند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بر اهمیت بررسی دقیق پرونده اغتشاشگرانی که بازداشت شده‌اند، تاکید کرد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی بر اهمیت بررسی دقیق پرونده اغتشاشگرانی که بازداشت شده‌اند، تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۴۰۲۲

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید در برخورد با جوانانی که به اشتباه و براساس هیجانات عمومی تحت تاثیر فضای رسانه‌ای در جریان اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند، دقت نظر داشته باشد تاکید کرد: این جوانان فرزندان این مروز و بوم هستند و مسئولان و دست اندارکاران حتما با رافت اسلامی با آنها برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بخشی از کسانی که در ناآرامی های اخیر وارد عرصه شدند دارای پرونده های روشنی هستند و وابستگی‌ آنها به سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب کاملا آشکار است اما در عین حال جوانانی هم بودند که بواسطه دریافت اطلاعات ناقص و اشتباه وارد عرصه شدند  و وضعیت متفاوتی نسبت به آشوبگران دارند. نظام جمهوری اسلامی هم تاکنون در مواجهه با آنها با نرمش و انعطاف برخورد کرده و تعداد زیادی از بازداشت شدگان هم با تعهداتی آزاد شدند.

متفکر آزاد تصریح کرد: این نرمش و رافت اگرچه لازم است اما بسنده کردن به این کار خلاءهای فرهنگی را پر نمی‌کند و ضرورت دارد تا ما برای روشنگری داده‌های مناسب با اتکا به منابع درست را در اختیار آنها قرار دهیم و از سوی دیگر شیوه بیان نقد را به آنها آموزش دهیم تا آنها با مجاری قانونی به بیان نقطه نظرات، مطالبات و انتقنادات خود بپردازند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اهتمام به این کار باعث خواهد شد تا بیان نقد و نقدپذیری در جامعه نجیب ایران به عنوان یک وظیفه فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها